„Formát Big Brother aktuálně prožívá hned v několika teritoriích svoje znovuzrození a ideálně zapadá i do profilace naší streamovací služby Voyo. Na český a slovenský trh přinášíme úplně novou generaci tohoto unikátního sociálního experimentu, který nabídne nefalšované emoce, napětí i drama. Věříme, že bude divačky a diváky naše verze tohoto celosvětového reality hitu bavit,“ říká Silvia Majeská, programová ředitelka skupiny Nova a skupiny Markíza.
Fanoušci reality show uvidí dění z domu každý den. Unikátní budou sobotní přímé přenosy, které nabídnou události v souvislostech a zejména v nich na základě diváckého hlasování ve speciální aplikaci budou vypadávat postupně jednotliví soutěžící.
Diváci budou rozhodovat
O vystěhování z domu budou rozhodovat výhradně diváci, avšak Big Brother má při porušení pravidel právo vyloučit nebo spolubydlícího nominovat na vyloučení. Aplikace bude také rozhodující při volbě vítěze ve finální epizodě.
„Vítězové Big Brother jsou vždy voleni samotnými diváky. Obecně platí, že se jedná o velmi silné osobnosti s různými sociálními i fyzickými dovednostmi, díky kterým to dotáhnou až do konce hry. Rozhodující je vždy, jak mají spolubydlící nastavené své hodnoty, jak je projevují a hájí, jaké mají strategie a na základě toho, pak diváci rozhodnou, kdo si zaslouží vyhrát a odnese si finanční odměnu,“ říká kreativní producentka Eva Krutáková.
Výherce si pohorší o 7,5 milionu
Pro spolubydlící domu Big Brother je zakázaný jakýkoli kontakt s vnějším světem. Soutěžící po dobu svého pobytu nikoho zvenčí neuvidí ani neuslyší, dokonce nepřijdou do kontaktu ani se členy štábu od momentu, kdy vstoupí do domu.
Jediným pojítkem mezi světem a spolubydlícími je Big Brother a jeho slovo je zákonem domu. Jakékoliv jeho porušení povede k okamžitým důsledkům. Vítěz si odnese 2,5 milionu Kč. První díl nové generace kultovní reality show Big Brother Česko & Slovensko bude na Voyo v pondělí 13 listopadu.
Minulý rok byl pro Big Brother vůbec nejsilnějším rokem s 33 sériemi na 26 trzích a stále je jedním z největších zábavních formátů na světě produkovaných více než 40 zeměmi po celém světě. Letos se přidávají další 4 území a je mezi nimi právě i Česko a Slovensko.