„Bohužel to není kosmetika N.K. Je to kosmetika z AliExpressu, kde vám nabízí personalizované logo, které vám na kosmetiku natisknou,“ rozepsala se do komentářů podnikatelka Nela Slováková.
„Je toho plný internet. Stránky jako AliExpress chvála pánubohu nesleduju, ale od mých folloewers toho mám na N.K. plný inbox. Mohu poslat foto do zpráv,“ pokračovala a nezapomněla dodat, že je na podobné lidi alergická.
„Jsem alergická na to, když někdo dělá z lidí idioty,“ dodala influencerka. Na tiskové konferenci k TOP 20 Miss Czech Republic redakce VipStar.cz požádala v rozhovoru Natálii Kočendovou o vyjádření. Ta se nad celou situací jen pousmívá, ale úplně příjemné jí to samozřejmě není.
Sama tu kosmetiku používám
Kočendová není jen úspěšná Miss, ale také se jí velmi daří v oblasti podnikání. „Už to bylo rok a čtvrt, kdy jsme založila svoji kosmetickou značku By Natálie Kočendová. A v tomto odvětví musím říct, že se mi opravdu daří skvěle. Vůbec jsem nečekala, že to pojede tak dobře,“ prozradila na úvod v rozhovoru.
„Jsem šťastná, že mám takovou komunitu lidí, která mě podporuje a nakupuje moje produkty. Mám spoustu plánů, chystáme make-up kurzy například,“ pokračuje dál Natálie, která je neustále v jednom kole.
To, že by byla její kosmetika z AliExpressu, považuje za holý nesmysl. „Sama svoji kosmetiku používám a chci docílit toho, že jednou budu používat pouze svoji kosmetiku. Takže můžu všechny dámy, slečny ženy, kohokoliv ujistit, že když já sama svoji kosmetiku používám na denní bázi, nemůže na ní být cokoliv zlého nebo závadného,“ dodala.