Bizarní postavička českých sociálních sítí Shopaholicadel se pustila do kontroverzního youtubera žijícího v Americe Jona Mariánka. Po vlně nedávných hejtů a snahy dostat „influencerku“ pryč ze sociálních sítí, se Adéla nechala veřejně slyšet, že změní styl své prezentace. „Já vím, že mě sledují hlavně malé děti a chci být pro ně vzorem. Dokážu se změnit,“ tvrdila na jednom ze streamů.
Hádka s Jonem Mariánkem
Před pár dny se na sociálních sítích Adéla dostala do křížku s Jonem Mariánkem. Nejprve mu poslala zprávu plnou emotikonů a následně mu sdělila, že ho považuje za velkou osobnost. Mariánek vycítil patrně, že tohle může být dobrá zábava a navrhl Adéle, že by mohli dát společný stream. „Dáme stream? Prosím, prosím,“ odpověděl Shopaholicadel.
„Jo neboj, někdy se domluvíme. Dáme stream. Pro mě jsi velká osobnost,“ reagovala Adéla, která má neskutečný talent z nekonfliktní a fádní konverzace vytvořit hádku, která bude několik následujících dní vévodit sociálním sítím. „Haha, tak kdy,“ napsal Mariánek Adéle zcela normální odpověď. „Čemu se směješ? Jakmile bude čas a až se vybalí stěhovací krabice,“ vytočila se sama Adéla, a pak už to jelo.
„Omlouvám se za to, že se směju. Jsem prostě jen pozitivní člověk. A ok, nechápu moc, co ty stěhovací krabice mají společného se streamem, ale budu se těšit, až se ozvete! Děkuji,“ snažil se Mariánek udržet konverzaci na slušné úrovní. „Doufám, že se ti díky mně zvedla čísla na Instagramu, když zveřejníš naši konverzaci,“ zaútočila zcela nesmyslně Adéla.
„Ty mi tu tykáš jak nějaký chábr z hospody,“ neudržel se už Mariánek. V tu chvíli ale bylo jasné, že se český youtuber žijící v Americe dostal na blacklist a žádný stream s Adélou se konat nebude.
Influenceří na blacklistu
„Potom, co Mariánek udělal, s ním stream dávat nebudu,“ řekla Adéla následně na svém streamu a zveřejnila seznam influencerů, které rozhodně nemá v lásce. „Jon Mariánek, Datel, Barbora Stříteská, Honza Michálek, Dominique Alagia, Ljuba. Tak s těmito lidmi dávat stream rozhodně nebudu,“ vyjádřila se Adéla. Slíbená náprava se u Shopaholicadel patrně nekoná a smysluplného obsahu pro děti se asi také nedočkáme.
Na začátku celé Shopaholicadel éry byla tak trochu jiná holka se silným příběhem, která toužila být influencerkou. Svým neurvalým chováním, pohrdáním a neustálými konflikty se bohužel zapsala do paměti lidí jako jeden z největších bizárů na českých sociálních sítích, kterého veřejnost nebere vážně.