Podnikatelka Zuzana Plačková patří mezi jedny z nejúspěšnějších influencerek v Česku a na Slovensku. Má rozjetých několik vlastních značek, které pravidelně promuje na Instagramu a dala by za něj dle svých slov ruku do ohně. Podle jejího životního stylu jí tohle podnikání královsky vynáší. Proto před nějakou dobou přestala spolupracovat s dalšími firmami.
Po delší době ale na sociálních sítích zveřejnila stories s ceníkem za reklamu na jejím profilu. Za patnáctisekundové stories zaplatíte 2000 euro (cca 48 tisíc korun). Pokud budete chtít, aby vaše reklama dostala více prostoru, účtuje si Zuzana za minutové video 3500 euro (ccca 84 tisíc korun).
Nabídku možností spolupráce má Plačková skutečně rozmanitou. Za post a reels si řekne 240 tisíc korun, za post a stories 264 tisíc. Zuzana Palčková je zkrátka drahá a nemůže si ji dovolit jen tak každý. Na druhou stranu bývalá účastnice Hotelu Paradise patří mezi nejlépe prodávající influencery.
Astronomické částky nenechaly chladnými některé lidi, kteří podnikatelku pořádně zkritizovali. „Když se vyjadřují matky na mateřské. Proč si nevydělat dalšího půl miliónu jen tak?! To vaše makovice nepochopí. A někdo musí vydělávat a platit daně, aby bylo na ty vaše mateřské,“ odpověděla jim pohotově Plačková.